Städning av klubblokalen
Torsdag 28 aug, 17:30-19:00
Fredriksbergs IP
Samling: 17:30Städning av klubblokalen, nedan listas vad som ska göras. Vissa saker ska utföras vid båda städtillfällena och vissa saker enbart vid ett av tillfällena. Hur detta delas upp meddelas på plats när städningen startar. Ytterligare information om vad som förväntas att städas i varje utrymme meddelas också vid städningen.
Kravet på er föräldrar är att ni hjälper till vid minst ett av tillfällena. Om ni kan båda tillfällena så titta gärna på närvaron på de två olika och välj det tillfället där det inte är så många anmälda. Ju fler vi är som hjälps åt desto snabbare går det, tack på förhand!
1. Kök (1 gång/veckan)
2. Domarrummet (1 gång/veckan)
3. Omklädningsrum (1 gång/veckan)
4. Materialrum (1 gång/veckan)
5. Samlingslokal (1 gång/veckan)
6. Korridor (2 ggr/veckan)
7. Toaletter vid omklädningsrum och vid köket (2 ggr/veckan)
Beroende på hur många som deltar vid varje tillfälle så kommer eventuellt inte hela tiden att behöva nyttjas!
Tack på förhand!
Kravet på er föräldrar är att ni hjälper till vid minst ett av tillfällena. Om ni kan båda tillfällena så titta gärna på närvaron på de två olika och välj det tillfället där det inte är så många anmälda. Ju fler vi är som hjälps åt desto snabbare går det, tack på förhand!
1. Kök (1 gång/veckan)
2. Domarrummet (1 gång/veckan)
3. Omklädningsrum (1 gång/veckan)
4. Materialrum (1 gång/veckan)
5. Samlingslokal (1 gång/veckan)
6. Korridor (2 ggr/veckan)
7. Toaletter vid omklädningsrum och vid köket (2 ggr/veckan)
Beroende på hur många som deltar vid varje tillfälle så kommer eventuellt inte hela tiden att behöva nyttjas!
Tack på förhand!