Städning av klubbstugan
Ons 25 jun, 17:00-19:00
Fredriksberg IP
Samling: 17:00Hej allesammans!
Nu är fotbollssäsongen igång på riktigt och det är liv och rörelse på våra planer, bredvid dem och i klubbstugan. Visst är det härligt!
Vi är många medlemmar i vår föreningen och i princip varje dag så händer det något vid Fredriksberg. Då vi är en stor verksamhet så behöver vi alla hjälpas åt med att ta hand om vår anläggning och våra lokaler för allas trevnad. Vår förening drivs av ideella krafter (föräldrar, spelare, ledare, volontärer och styrelse). Därför har styrelsen valt att dels ta fram ett städschema där varje seriespelande lag och styrelsen i föreningen tilldelas ansvar för städningen av vår klubbstuga, en vecka åt gången, utifrån ett roterande schema.
Vi i F12 har fått vecka 26 som ansvarsvecka.
Vi tänker samla er föräldrar till en städkväll onsdagen den 25 juni medans tjejerna tränar. Det som ska göras är att städa alla omklädningsrum, korridor, samlingslokalen, kanslidelen, köket och alla toaletter.
Hinner vi och är många föräldrar som ställer upp så kanske vi hinner med att putsa våra nya fönster också!
Resten av veckans städning löser vi ledare.
Jag tror att det kommer vara ganska lättstädat då de lag som ansvarat innan oss har varit och städat veckan innan.
Nu är fotbollssäsongen igång på riktigt och det är liv och rörelse på våra planer, bredvid dem och i klubbstugan. Visst är det härligt!
Vi är många medlemmar i vår föreningen och i princip varje dag så händer det något vid Fredriksberg. Då vi är en stor verksamhet så behöver vi alla hjälpas åt med att ta hand om vår anläggning och våra lokaler för allas trevnad. Vår förening drivs av ideella krafter (föräldrar, spelare, ledare, volontärer och styrelse). Därför har styrelsen valt att dels ta fram ett städschema där varje seriespelande lag och styrelsen i föreningen tilldelas ansvar för städningen av vår klubbstuga, en vecka åt gången, utifrån ett roterande schema.
Vi i F12 har fått vecka 26 som ansvarsvecka.
Vi tänker samla er föräldrar till en städkväll onsdagen den 25 juni medans tjejerna tränar. Det som ska göras är att städa alla omklädningsrum, korridor, samlingslokalen, kanslidelen, köket och alla toaletter.
Hinner vi och är många föräldrar som ställer upp så kanske vi hinner med att putsa våra nya fönster också!
Resten av veckans städning löser vi ledare.
Jag tror att det kommer vara ganska lättstädat då de lag som ansvarat innan oss har varit och städat veckan innan.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 43 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här